CRAAAAZZZYYYYY

Just nu sitter jag vid datorn, där rumpan växte fast för ungefär 3 timmar sedan....har jag en rumpa fortfarande??? Hmmmm....jo den känns lite stickande i alla fall.

Sitter och funderar på hur många olika ljud man kan göra på en minut. Min sambo är inte lika road som jag...muttrar och undrar om jag inte ska ta och packa lite inför flytten.....det finns film nere du kan se!! DAH...jag vet ju att jag redan inte har något liv, eftersom jag sett fler än 100, men jag behöver ju inte radera ut mitt liv alldeles....men det kanske är det jag gör nu.

Undra hur galen man kan bli om man sitter vid datorn en hel dag. Tror inte att jag vill testa. Några vänner vill jag ju ha kvar! Känner mig lite mör faktiskt...lite speedad!!

OJ!! Risken är ju ganska stor att ni läser detta nu och en av er kan ju vara svärmor och en annan kan vara mamma....hmmmm kanske borde sluta, men å andra sidan vet ju mamma i alla fall att jag kan vara helt knäpp ibland (eller ofta beror på vem man frågar iofs).

Ja har du orkat läsa allt mitt svammel ända hit, så ska du ha medalj!

TACK Anna, min vän, för denna idé att blogga om mitt "urflipp". Det var lite terapi! Borde nog ta mig ett glas vatten och en frukt nu.....lite utmattad faktiskt!!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna78

Hihi, det var nog nyttigt att få ur sig lite av det där vännen! :D
Kram!

2007-08-02 @ 21:50:32
URL: http://anna78.blogg.se
Postat av: din sambo :)

Ja, lite underhållande är det allt att sitta halvmetern ifrån i sådana här lägen!

2007-08-02 @ 21:55:17
Postat av: Elina

Skriva av sig saker är alltid bra. En medicin att använda ofta.

2007-08-02 @ 21:57:52
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/
Postat av: Zarah

Nä, nu fattar jag inte... Om man INTE sitter vid datorn- hur träffar man då sina vänner? Mina bor i datorn!
*flinar finurligt*

2007-08-02 @ 22:11:32
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: svärmor

OK du får sitta där....men inte föööör länge ....du vilar ju !!!!!!
Kram

2007-08-03 @ 10:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0