En riktigt knasig presentation

Hittade denna på mitt favvoforum, och kände att jag ville sprida den vidare till er som inte hänger där! ;-)

Du ska presentera dig enligt följande regler:

Förnamn = mellannamn
Efternamn = närmste grannens efternamn
Hemstad = senaste bussbesöket
Ålder = pappas ålder
Yrke = farfars yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som tatueringar
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxans färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Favoritartist = Det du lyssnade till senast


Här kommer min presentation:

Jag heter Ingrid Björklöv och jag kommer inte ihåg var jag kommer ifrån.
Jag är 52 år och vet inte vad jag jobbar med.
Jag älskar att diska, städa och kliva upp tidigt på morgonen.
Jag har 4 barn
Mitt hår är blått och mina ögon svarta. Jag älskar att lyssna på techno och metal. Min favoritartist är Sonja Alden.

Måste vara värmen som gjort mig så förvirrad!

Kommentarer
Postat av: svärmor

Kul ...här ommer en något skruvad version .....
Jag heter Karin Iveling.
Är född i Bath och är 83 år ( skulle varit !!!!! )
Jag jobbar som skeppare eller fabriksarbetare.
Det bästa jag vet är att kliva upp på morgonen och göra frukost !!!!
Jag har inga barn ....fel, fel, fel !!!
Mitt hår är randigt i vitt och blått och jag har svarta ögon.
Jag älskar klassisk musik, men min favvo artist är Salem al Fakir !!!!
Det var väl en bra beskrivnung av mig !!!

2007-08-07 @ 17:02:27
Postat av: Anna78

Hahaha! :D Ok, här är "jag";
Jag heter Maria Rönnmark och bor i Kramfors.
Är 59 år och snickare.
Jag älskar att stressa, tjata och städa.
Jag har inga barn, blommigt hår och jeansblå ögon.
Jag gillar att lyssna på klassisk musik, men favoriten är Pingu.

2007-08-07 @ 17:44:36
URL: http://anna78.blogg.se
Postat av: Elina

Yeeah, Sonja Alden är vekligen hard metal!

2007-08-08 @ 00:43:08
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0