MHV augusti

Nu har jag fått mitt paket från min hemlige vän. Jag blev lite förvånad när jag hade ett paket extra från Scraphuset att hämta ut. Tänkte att såååå förvirrad kunde jag väl inte ha blivit!!

I paketet fanns JÄTTEFINA papper från MME, som jag bara ÄLSKAR!!! Dessutom svarta och vita corduroy Bazziller, svart floss, två stora blommor (Helena är ju sååå generös med dessa!) och ett jättesött kort!

TACK, TACK, TACK, vem du nu än är!!!!! Ska man orka vänta till slutet av månaden innan man får veta.....jag dööör ju av nyfikenhet!!!!! Jag kommer definitivt att fortsätta med detta!!!


image84

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Härligt med sådana paket!!
Vilken fin blogg du har!

2007-08-10 @ 15:27:25
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0