Tänk att allt ordnar sig!

Vilken berg- och dalbana det varit den senaste tiden. Man flyttas från toppen av berget till dalen lika fort som man blinkar, för att sedan vara tillbaka på berget igen.

Efter en del oro inför bankmöten och jobbsituation, till graviditet och renovering, så har nu ALLT löst sig!!

Igår var vi hos banken och gjorde färdigt det sista inför torsdagens betalning av huset. Idag fick jag jobb och graviditeten känns bara bra!

Vi har fått världens finaste och bästa hjälp av en mycket uppskattad vän; Anders. Han tar vår renovering framåt och jag har kunnat vila lite extra. TOPPEN!! Vi kanske till och med kommer att bli klara med alla väggar....ja nästan i alla fall. Det tack vare honom! DU ÄR GULD VÄRD!!!

Å så som grädde på moset, så kom våra saker från IKEA idag. Rena rama julafton!! Till det så var min kära svärmor på IKEA och kompletterade lite åt oss. PUSS på dig!

Vi rider på denna kalasvåg nu så länge det bara går....NJUTER!!!!!!

Kommentarer
Postat av: svärmor

TOPPEN,toppen
Jag är en stolt svärmor, farmor och mams!!!!
Nu laddar vi för helgen och äter dunderhonung
Kram

2007-08-29 @ 10:24:58
Postat av: Salamaah den Irakiska fastern :)

Hej hej Familjen.
Vilken fin sida! Jätte ql att titta in och läsa lite vad som händer i era liv. Jätte fina bilder på Moa. Saknar henne så, lilla charmtrollet med de vackraste ögonen och kinderna. Kanske har den Irakiska fastern en födelsedagspresent till lilla Moa.
Anneli jag hoppas att graviditeten går bra. Tänker på dig. Viktigaste är att du tar det lugnt och är försiktig men framför allt att du mår bra.
Grattis till det fina huset. Farmor har ätit en massa "dunderhåning" så hon kan lyfta alla möbler och kartonger.
Ta väl hand om er! Hoppas att vi ses snart.
Kram på Er/Salamaah

2007-08-30 @ 15:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0