Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av Morfen

Reglerna är enkla:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?

1. Sätta upp sänghyllor
2. Scrappa
3. Fundera över kommande veckas mat
4. Väga mig
5. Rensa ogräs


Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag var i USA och hade ungefär 1 vecka kvar av mitt år som AuPair och längtade verkligen hem!


Ställen du bott på?
Jag är uppvuxen i lilla Docksta i Ångermanland, mitt i Höga Kusten. Efter studenten så flyttade jag till USA för ett år som AuPair. Bodde utanför Boston. Kom hem och bodde hemma i ett år till, innan jag flyttade till Falun för att plugga. 2003 flyttade jag till Falkenberg och där har jag bott sedan dess.

Fem saker du skulle göra om du var miljardär?
1. Köpa ett riktigt fint hus och fixa det precis så som jag vill ha det. (alt. bygga nytt).

2. Jag skulle skaffa mig en inredningsarkitekts- utbildning.

3. Vara generös mot nära och kära, se till om det är något man fixa ekonomiskt för dem, eftersom man som miljardär har de möjligheterna.

4. Betala av alla skulder

5. Plastikoperera magen för att bli av med hänget efter graviditeterna.

Det var lite om mig.
Nu vill jag veta mer om:

anna78
Carina
Wih
Teres
Anne-Lie
Malin Erika

Kommentarer
Postat av: Morfen

Se där ja! Lite blandat kul om dig. :)

2008-07-06 @ 22:10:42
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tack för utmaningen! :)

2008-07-09 @ 21:06:16
URL: http://wih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0