30

Jepp! Nu är jag 30 och det känns hur bra som helst. Det enda som inte känns bra är att jag är i mitt livs sämsta form. Hittar inte tiden att åka och träna mer än en gång i veckan. Så det måste det bli ändring på. Annars tycker jag att det låter så mycket bättre att säga att jag är 30 än 29. Lite vuxet!

Jag hade en sån trevlig födelsedag med öppet hus. I stort sett alla mina vänner kom och mamma, pappa och syrran var på plats. Precis som Andreas föräldrar och bror med flickvän. Ett par av våra grannar dök också upp, vilket var jättegulligt och trevligt.

Jag fick min efterlängtade systemkamera, en Canon 450D med minneskort och väska!!! Men det räckte tydligen inte...jag fick en BIA (Bind-It-All machine) som man använder till att göra egna album med, smycken, pengabidrag till tatuering, tjejmiddag, Mateus-fat i rosa, en liten geisha från Japan (hur söt som helst!) och en massa blommor. Hoppas att jag inte glömde något nu!

Här är några foton som jag hunnit ta med kameran (klicka för förstoring):

   

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för senast Det var så kul att få vara med och fira din födelsedag!

Du är redan så duktig med kameran - ser fram emot många fina bilder!

Kram svärmor

2008-10-13 @ 22:38:23
Postat av: Misa

Tack för en trevlig fest, ha det så gott.

Kram Misa

2008-10-14 @ 20:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0