Mot nya färdigheter

Massor händer med Malte just nu. Två tänder har äntligen tittat fram i överkäken, han sover hela nätter igen OCH han har lärt sig klättra! Ja du läste rätt...KLÄTTRA!!!

Jag har ju haft min ensamhelg i helgen, när Andreas har varit i Borås med barnen. Innan de skulle åka igår, så tog jag dessa biler på Malte när han klättrade upp och ramlade ner från resväskan. När de kom hem idag så berättade Andreas att han i Borås klättrat upp för 3-4 trappsteg!!!! VA??? Det ska han väl inte kunna redan! Vi kommer att få det jobbigt med lillprinsen, det vill jag lova! HUGA!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Jodå det är sant!!!! Vad händer hos farmor? ...men vi stod bakom honom ...förståss!!! Men en grind behövs. Det var toppen mysigt att ha "främmande", hoppas att mams hade det mysigt också!

Kram o tack från farmor

2008-09-22 @ 21:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0