Scraplift

Jag har den senaste veckan hittat en ny scrapidol i Ingvild Bolme från Norge. Hennes layouter är i mina ögon så nära perfektion man kan komma. Inte en detalj för mycket eller på fel ställe. Hon gör det som jag tycker är så svårt. Mycket dekorationer, kreativa detaljer och allt i en underbar harmoni. Det är bara att lyfta på hatten och tacka för inspirationen.

Så...jag har då gjort ett försök att scraplifta hennes underbara layout "My sweet little heartbreaker". Här kommer min tolkning (orginalet hittar du i hennes blogg):




   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, va´fint! jag fattar att du fallit för stilen.

Du är sååå duktig , kreativiteten "firar triumfer"

Kram svärmor

2009-09-12 @ 12:24:04
Postat av: undström mamma

förstår inget men vackert ändå kram mamma

2009-09-12 @ 21:38:35
Postat av: ANNAANNA

ohh.. fy bubblan vad fin!!! Jag gillar verkligen att du använt dig av en så väldigt "vit" shabby/vintagestil å klatchat till det med färgerna. Verkligen utsökt.



Ingvilds stil är väääääldigt fin.



Å du! vi syns om ca 2 veckor... smiles för ja, jag ska med på Maran.

2009-09-16 @ 20:27:55
URL: http://wonderings.blogg.se/
Postat av: Ingalill Elfgren

Verkligen fin! Gillar när det är rivet sådär...

2009-10-11 @ 13:47:44
URL: http://spunkygecko.blogg.se/
Postat av: Elin (Vintervit)

Detta gillar jag!! Så mycket inspiration jag får..fantastiskt!!!

2010-02-07 @ 23:33:50
URL: http://blog.pysseldesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0