Högst upp på önskelistan

Måste bara skriva lite om en produkt som jag fullkomligt kärat ner mig i...iPhone 3Gs!! Jag kan inte släppa tanken på att få äga en sådan läcker telefon. Sannolikheten att jag skulle få äga en inom en inte alltför avlägsen framtid är ju mikroskopisk pga priset, så det gör det hela mycket jobbigare!! Jag är helt säker på att jag inte skulle vilja byta telefon någonsin igen, om jag hade en iPhone. Den har ju ALLT! Snygg är den också. Gillar nog den vita bäst...titta här bara:


Kommentarer
Postat av: marit / scraphörnan

fast de har den till rätt bra månadskostnad på telenor nu ;-)

2010-02-08 @ 20:06:17
URL: http://blogg.scraphornan.se
Postat av: Annika

Hej!

Jag har en, kan inte leva utan den! Facebookar alltid från den och den kan så mycket annat också!

Tomten får komma tidigt i år!

2010-02-17 @ 13:28:56
Postat av: Sophie

Jag köpte en till mig själv i julklapp och jag ångrar det inte! Den är super!!

2011-01-07 @ 17:01:50
URL: http://www.sophieslillakrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0