Tapetval

Fortsätter lite på hustemat. Hela nedervåningen kommer att målas i en cappuccino-färgad färg. Sedan kommer det att målas en eller ett par fondväggar, men även tapetseras. Efter att ha surfat runt på nätet, så snubblade jag över en tapet som jag verkligen gillade. Det bästa är att den finns i de tre färger som jag kommer att ha som kombinatione nere; brunt, beige och turkos. Den heter Ornament och kommer från Boråstapeter.

image41

image42


Gillar att det är stora mönster, men att de är gjorda ton-i-to. Då blir de inte så överväldigande. Ska låna hem tapetprover för att se hur de ser ut i verkilgheten innan jag bestämmer mig, men de känns verkligen kanon!!


Återkommer med mer husbilder när renoveringen satt igång!

Kommentarer
Postat av: mamma

ser ut precis som tapeten jag hade hemma i mitt rum.kan funka i små mängder

2007-07-29 @ 17:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0