Jag är tillbaka!!

ÄNTLIGEN har bredbandet återvänt och det känns ju nästan surrealistiskt!!!! Så nu ska bloggas tills fingrarna blöder!!! ;-)

Men var ska jag börja....jag antar att flera är nyfikna på hur det ser ut här i huset, så vi kan väl börja där. Så gör jag alsterinlägg senare!!

Byggdammet ligger fortfarande tätt, men det sista rycket görs just nu i badrummet. Mattläggarna kommer på torsdag och då måste underarbetet vara klart. Är mest imponerad av Moa som verkar kunna sova sig igenom det mesta!!!

Lite bilder kanske....

SCRAPHÖRNAN
image112

image116

image115


VARDAGSRUMMET
image117 Kvällsbelysningimage118 Läshörnaimage120 Vinkeldelenimage121 
Ny användning för sängborden.


Ja det var en liten försmak av vad som komma skall. Som ni kanske ser på bilderna så saknas det lister fortfarande, men det har helt enkelt inte hunnits med!! Det har väl inte kännts akut heller!!

Om vädret tillåter, så ska jag ta bilder på utsidan i morgon, så ni får se hur fina huset blev!!!!


Kommentarer
Postat av: evelina

Men shit vad ni har hunnit mycket! Ni är ju typ klara snart, och nu ska vi precis börja med vårt badrum... vi som bott här nästan ett år...
Och ditt scraprum skulle jag kunna döda för!! *riktigt avis* :)

2007-10-02 @ 20:14:03
URL: http://wih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0