TRÖTT

Ja nu har det inte hänt så mycket i bloggen på ett tag igen...varför? Jag är såååå TRÖTT!!! Även om Malte inte äter oftare på nätterna, utan håller fast vid sina mattider; 22-23, 03-04 och 06-07, så har han svårt att komma till ro och somna om direkt. Dessutom är kvällarna mellan 19 och 22-23 jobbiga då han vill snutta HELA tiden! Jag är helt slutkörd efter de timmarna. Magen hans verkar dessutom krångla lite extra då!

Men om man bortser från tröttheten, så har första veckan på egen hand med barnen gått jättebra! Moa är tillbaka till sitt gamla jag, även om hon har trotstendenser just nu, men det är mest mot Andreas... Hon lyssnar nästan oförskämt bra på det jag säger. Kanske är det för att jag är lite mer bestämd och inte drar mig för att spänna ögonen i henne...då slipper jag höja rösten!

Man lär sig något nytt om föräldraskapet varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0