Min ensamhelg

Ja så var då min ensamhelg över. Från lördag förmiddag till söndagkväll fick jag vara alldeles själv hemma. Tyvärr har jag en förkylning så jag har varit lite hängig, men jag har försökt att bortse ifrån den och göra lite saker ändå. Jag har städat barnens rum, satt upp en hylla, tvättat och börja städa i min scraphörna. Jo, jag fick en LO scrappad också, men det var inte lätt i all röran!

Det viktigaste var ändå tiden för mig själv. Ingen som drar i mig eller behöver min uppmärksamhet. Tiden att sitta ner och "läsa" en inredningstidning, dricka kaffet i lugn och ro och titta på en film! HELT UNDERBART!!! Synd bara att barnen inte vill sova...klockan är nu efter nio och båda är vakna. Moa gråter och gnäller och Malte busar i sängen...*suck*

Ja, en liten verklighetsflykt fick jag i alla fall...

HYLLAN i vardagsrummet


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såååå fint, som vanligt då du fixar! Sömn i bilen straffar sig alltid !!

Kram farmor

2008-09-22 @ 21:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0