Scraphörnan

Jaha så har jag då tapetserat klart i min blivande scraphörna. Detta gjordes medans Moa var på dagis mellan 8.30 och 11.30. Jag hann allt utom en 5 cm passbit på slutet. Det blev helt OK. Lite svårt med mönsterpassningen på en sån vägg, så jag måste vara nöjd! Lite fula snitt också, men det kan kvitta. Lyftet blev så stort ändå!

Har kommit fram till att jag nog gillar Easy-up bäst ändå! De blir inte lika sköra, som de förlimmade tapeterna.

Färgen stämmer ju inte helt på bilderna. Närbilden stämmer bäst i alla fall. Listerna runt fönstren ska målas vita och sedan ska ju såklart alla mina saker dit! ;-)

image103

  

Kommentarer
Postat av: svärmor

Toppenfint Anneli.
Du är sååååå duktig! Kram

2007-08-20 @ 15:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0