16 dagar kvar

Ja nu är det snart bara 2 veckor kvar till utsatt datum och det känns skönt! Ska i första hand klara de 5 dagar det är kvar av detta året...det känns lite mer oroligt. Visserligen gick jag över tiden med Moa, men man vet ju aldrig.

Julhelgen har varit tuff. Diarré och allmänt hängig. Har sovit och vilat massor och ätit lite för lite. Har tappat 4,5 kg!!!! Å det bara på 3 dagar. Det känns inte helt OK....inte rätt tillfälle att "banta", men det ska nog inte ha påverkat bebisen.

Känner mig fortfarande illamående och trött, så man undrar ju om det finns tid för återhämtning eller om jag måste föda lite halvt risig!!??

Summa summarum.....JAG ÄR LESS!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Primia

Ingen rolig helg, hoppas att fortsättningen blir bättre. Bebisen tar nog all näring den behöver.
Varm kram till dig!
//Marie

2007-12-28 @ 09:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0