Cybercropade i helgen som gick

I helgen som var, var det äntligen en cybercrop och precis vad jag behövde för min scraptorka! Jag gjorde 2 LO:er och 2 julkort. Korten blev jag väl sådär nöjd med, men LO:erna kändes det dessto bättre med! Till råga på allt, så blev jag tvåa med "Kyssen" också....HUR kul som helst. Priset är stämplar från design by Peterlina. Ska bli spännande att se vilka det blir. Gillar hennes stämplar massor.

Här kommer bilderna:

image197

Avslutningen på vår Borgerliga vigsel den 3/11.

image198

Moa leker med dockor.

 Julkort nr. 1 (klicka på bilden för förstoring)  Julkort nr. 2,  á la Kitch

Kommentarer
Postat av: Primia

Men va fina dina LOer var. Gillar båda två massor. Kyssfotot var ju dessutom underbart.
Kram på dig!
//Marie

2007-12-18 @ 21:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0