Ballonger måste upp...å som kom posten

Ballonger måste man ju ha på en födelsedag. Moa skulle hjälpa till att blåsa upp, men det var ju sååå svårt!

image55


Å sedan kom posten....kuvert från mormor och morfar med ett spelade kort och pengar till spargrisen. Så här glad blev Moa över kortet och sedan var det fokus på sparbössan!

image56
image58

En jättefin bok fick Moa av familjen Norberg! Kul att hon hette Ingrid, för det gör ju Moa också!!

image59


Å sedan öppnades paketet från moster Anette....HUR UNDERBART SOM HELST!!!

image60


Hon har broderat ett av mina absoluta favoritbilder på mig och Moa från sommaren 2005. Moa somnade i min famn ute en varm sommardag. Denna otroligt fina present knäckte mig helt....tårarna bara sprutade...då kan man se så här rödgråten ut.....

image61

Kommentarer
Postat av: Zarah

Allvarligt talat - hon är något av det sötaste jag sett i hela mitt liv! Som ett Astrid Lindgren-barn...!!
(Hon brås på dig, va?!)

2007-07-30 @ 13:02:32
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Misa

Så fin tavlan va på dig och Moa.

2007-07-30 @ 20:46:30
Postat av: Elina

Så ljuvligt söt hon är din lilla flicka. Som en bokmärkesängel. Den broderade tavlan var verkligen en fin present. Med omtanke och kärlek i varje stygn.

2007-08-02 @ 00:01:21
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0