Presentberget blev stort

Nu har vi avverkat alla paket, fika och gäster. Födelsedagsbarnet har varit hur nöjd som helst. Bilder på paketöppnande, fika och gäster.

image62image63

Dags att blåsa ut ljuset!

image72
image64image65


En jättefin docksäng från farmor och farfar.

image66

En handväska i form av en vattenkanna och en söt liten börs. Designad bil från farbror Erik!
image69

  Röda Converse, också från farbror Erik...såklart!


image70 
Dress från gammelfarmor

image71

Från Catrin, Nora och fotbollstränaren Patrik....ett mål såklart, att använda till fotbollen!!! Toppen!


STORT
tack till alla goa gäster. Det är alltid lika trevligt!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Farmor Agneta Lundberg

Tack för en underbar dag Moa! Tänk vilken tjej du är - ett stort solsken hela dagen, även senare under vår middag på restaurang. (men du är ju stora damen nu, hela 3år!!)
Hoppas att du sover sött och deömmer om alla fina presenter.
Godnatt och kram från farmor.
Ps. Tänk vilken snäll mamma du har som bakat så mycke´ gott och tillsammans med pappa gjort din dag- tack kram från svärmor o mamsen. Ds

2007-07-30 @ 22:50:13
Postat av: Elina

Den där farbror Erik har god smak, snygg bil och schysta skor! Docksäng är bra att ha också, jag letar efter en sån till systersonen som är lite bekymrad över att hans docka inte har någonstans att sova. Alla jag hittat har varit antingen fula eller dyra. Den gröna vattenkanneväskan skulle jag nästan kunna tänka mig själv...

2007-08-01 @ 23:58:52
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0