Presenterna till min dotters 3- års dag

Hej!
Helgen i Borås blev lite kortare än planerat, men det är OK. Jag hann med att umgås och mysa med familjen och det är huvudsaken. Det jag också hann med var att handla färdigt presenterna till min dotters 3-års dag!

Jag hade redan handlat kläder tidigare i sommar på Cubus sommarrea. Nu var det leksakerna som fattades. Vi har inte köpt så mycket till Moa hittills, eftersom hon inte varit så stor. Men tiden går och nu vill vi skämma bort henne lite i alla fall. Men jag har försökt att tänka lite praktiskt också. Sedan var en annan tanke att köpa sånt som hon kan koppla ihop med sina favoritfilmer. Den enda jag inte hittade (konstigt nog) var Jordgubbs Lisa, annars är jag nöjd!

Här kommer bilder på det hon får av mamma och pappa, innan jag slog in de tidigare ikväll.


image7

Kastruller, teservice och hamburgerset till hennes kök.


image8


Fifi-docka, Nicke Nyfiken; flaska och matlåda, barnsaxar och en egen bläckpenna



image9

My little Pony, Nalle Puh och Nalle Puh-flaska


image10

Å så kläderna då...hon älskar luvjackor!!



Hoppas nu att lillgumman blir glad!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Ooooj vad mycket roligheter! SÅÅÅ söt Puh och Nicke Nyfiken som är så ljuvlig - och när jag var liten önskade jag mig ALLTID en egen servis så jag är heeelt säker på att hon kommer att bli överlycklig! :D

2007-07-21 @ 01:27:20
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: mamma

moa blir säkert jätteglad över presenterna,ser du att jag kan det här också,jättestollt

2007-07-21 @ 12:02:32
Postat av: Elina

Vilka fina grejer! Egen sax och penna är ju så roligt att få, då kan hon vara med mamma och pyssla. Snygga kläder också, jag blir alltid glad när barn får "könsneutrala" kläder...eller när flickor inte bara får rosa. De se praktiska och sköna ut kläderna du har valt.

2007-08-02 @ 00:37:57
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0