Senaste alstret

Igår kväll var jag på en supermysig scrapträff här i Skogstorp. Vi var 8 tjejer som satt och knåpade ihop alster. Förutom mig själv, så var det 2 eller 3 som scrappat lite innan. Det var så trevligt att kunna inspirera lite och jag hoppas att det kan bli fler gånger, för jag saknar verkligen att kunna sitta med andra och skapa. Det är ju ett perfekt tillfälle för mig också att kunna knyta nya kontakter, som nyinflyttad i Skogstorp.

Det som var bästa av allt var att jag fick igång mitt scrappande igen, efter en liten torka och efter en massa renovering. Det blev en LO med ett foto taget i somras på Moa, när hon satt och låtsades prata med farmor i telefon. Fick i veckan hem de mest perfekta papperen och dessutom mitt "Spotlight"-alfabet. Superroligt att jobba med!!

image178

Kommentarer
Postat av: Anonym

Toppen Anneli, va´skoj att det var i Skogstorp!!!! nya grannkontakter....ditt skapande vet jag ju är av samma HÖGA klass. Kan man förvänta sig en liten, liten bild till mitt album ... ok så fort du hinner
Kram från svärmor / farmor

2007-11-07 @ 08:10:01
Postat av: Marie

åh vilken läcker LO!

2007-11-07 @ 19:06:21
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: SannaF

Jätte härlig layout!!!

2007-11-11 @ 13:04:13
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0