29 år idag

Jepp idag fyller jag år, men det känns inte så. Sånär som på några telefonsamtal och mail, så har ingen uppvaktat mig. Det kan ju tyckas fånigt att hänga upp sig på sånt vid nästan 30 års ålder, MEN jag gillar att bli uppvaktad på min födelsedag!! Det var samma sak förra året, innan min mysiga svärmor överraskande dök upp med paket och tårta!! Då grät jag floder, eftersom jag blev sååååå GLAD och överraskad!! Men hon lär ju inte dyka upp idag, eftersom vi åker upp dit i morgon.

Det jag har gjort idag är att spackla vidare i Moas rum och rivit mer tapeter där, betsat sänghyllorna och väntat på att mattläggaren skulle bli klar i badrummet. Spännande va!!?

Nyss ringde det iofs från "Tinas blombinderi" och hon skulle komma med blommor i eftermiddag, så då har jag ju lite att se fram emot i alla fall...

Så nu har jag tyckt synd om mig själv färdigt!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sitter och gör lite av varje på jobbet....tänkte imorse på din förra födelsedag! Jag lovar att vi skall ha det mysigt då ni kommer!! Grattis kramar i massor
blivande svärmor Agneta

2007-10-11 @ 12:44:29
Postat av: Anonym

Jag skrev alldeles nyss... är svaret ute i rymden nu ...eller ?!!!
Det var iallafall att jag lovar att skämma bort dig/ er i helgen !!!
Kram blivande svärmor Agneta

2007-10-11 @ 12:50:21
Postat av: Dilorf

Jag vet precis hur du känner dig just nu.. :) Det är inte alls roligt. Men jag sitter här och skrålar "ja, må hon leva" för dig.. Hoppas det känns lite bättre iallafall.. :D

Hoppas dagen artar sig och du får fina blommor med budet och att du får en mysig kväll..

2007-10-11 @ 14:36:33
URL: http://dilorf.frolid.eu
Postat av: mamma

grattis,lite svårt att gratta från det här avståndet
hoppas att du har fått blommorna,ses snart.Mamma

2007-10-11 @ 17:39:24
Postat av: Misa

Ja må hon leva ja må hon leva många lyckliga år...Ett stort GRATTIS på födelsedagen!
Kram Misa, Patrik & Annie

2007-10-11 @ 19:00:58
Postat av: carina

STORT GRATTIS på födelsedagen!!!!!! Kram

2007-10-11 @ 20:19:21
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: gissa

Härmed lovar jag, Andreas, din blivande man, dyrt och heligt att jag aldrig kommer att göra om samma misstag och inte ordentligt visa uppmärksamhet när du fyller år. JAG ÄLSKAR DIG, ANNELI SUNDSTRÖM!!!!!

2007-10-12 @ 08:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0