Blommorna från gårdagens födelsedag

Nu är det dagsljus igen, så jag har kunnat fota mina fina blommor som jag fick igår.

image149

Denna buketten fick jag av mina svärföräldrar; Agneta och Christer

image150

De här fick jag av min sambo och blivande make, Andreas

image151

Dessa kom från mamma och pappa

image152

Å sist men inte minst, min favorit som kom från lillsyrran Anette och hennes Emil. En ROSA bukett, som dessutom är en Rosa Bandet bukett. TOKFIN!!!!


TACK så hemskt mycket till er alla! Födelsedagn blev lite bättre i alla fall. Men små fåglar har ju viskat att det kommer fler överraskningar lite senare.

Å Andreas....JAG ÄLSKAR DIG....trots att du planerade lite för dåligt igår! PUSS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0