Det löste sig till slut

Rören till vattnet i badrummet är kapade och fixade (tog mig en sväng till VVS-butiken, som hjälpte mig så fint!!) , så nu kan min käre far fixa med den övriga rördragningen i vecka 44, när han och mamma kommer ner. Det enda han tyckte var synd, var att rörmockaren inte hade tid att löda skarvarna....MEN nu för 10 minuter sedan så knackade mattläggaren på dörren. Då visar det sig att någon beställt FEL matta, så de kan inte lägga mattan idag. För jag vill ju ha min svarta matta och inte en mörkgrå! Så nu kan rörmockaren komma hit ändå och löda!! Tänk vad slumpen kan göra ibland. Känns skitbra med försening för en gångs skull!! Mattan blir lagd i nästa vecka istället!

Kommentarer
Postat av: mamma

pappa tycker du var handlingskraftig och duktig.
kan jag lugna honom och säga att det blir lött?

2007-10-04 @ 18:38:54
Postat av: Tommy

Hej kusin
Kul att se hur ni har det där nere i?,(minns aldrig vars det var ni bodde nuförtiden)
Huset ser jättebra ut!
Hälsa & ha det bra!

2007-10-15 @ 21:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0