Händelserik helg

Ja denna helgen har det hänt lite i alla fall. Om jag börjar med dagen idag, så har den varit sådär. Natten var jobbig eftesom Moa var orolig och inte mådde så bra. Vi var övertygade om att hon skulle kräkas, men det blev som tur var inget. Men vi sov lite sisådär. Hon sov hos Andreas fram till halv sju och sedan kom hon över till min sida och somnade om. Vi sov till 10!! Men så var hon uppe till halv tio igår kväll också!

Efter dagens frukost, så blev jag lite hängig och sedan drabbades jag av en magkatarrsattack igen. Det var ju i februari/mars det hände senast. Som tur var denna gången, så hade jag ju brustabletter hemma. Jag tog en sån och medans Andreas pratade med larmcentralen, så gick det över. Så nu hoppas jag att det dröjer tills nästa gång!!

Igår målade jag första varvet på Moas väggar, listerna, fodren och taket. Idag ska jag gå på det andra varvet, för att förhoppningsvis kunna tapetsera senare idag! Så skönt att det går framåt där. I morgon ska det var helt klart med möbler, gardiner och ORDNING!!

Veckan som kommer blir i badrummets tecken. Det ska bli intressant att se hur det går, med tanke på att Andreas har möten i stort sett varje kväll....men det måste vara klart tills tisdag v.44 för då kommer mamma och pappa. Men det ska väl gå på något mirakulöst sätt, bara graviditeten inte sätter stopp för min framfart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0