Hög på färgångorna

Badrumsrenoveringen går framåt. Efter fenomenal barnpassningshjälp igår, så satte jag väven i badrummet och idag har jag målat första varvet. Andra ska göras senare ikväll. Allt enligt tidsplanen! Det är så skönt när det går så bra och krånglar lite. Men imorgon ska jag kakla för första gången, så jag hoppas att det går bra. Ska läsa på lite extra och dessutom tänkte jag maskera upp en ruta lika stor som duschväggen i hallen och lägga ut mitt mönster där innan för att se till så att det blir bra och som jag tänkt mig. Känns spännande!

I morgon kommer mamma och pappa ner och det ska bli så trevligt att få träffas och visa de vårt nya hus!! LÄNGTAR! Moa längtar efter att få klättra på morfar....han är ju den perfekta lekkamraten!

Var på glukosbelastning nummer två idag och även den var OK. Ingen varning för graviditetsdiabetes, vilket känns skönt!

Snart middag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhhh vad fint det blev i Moas rum - du är ju superduktig på inredning också!!!

Mina hemligheter kommer i bloggen snart, just nu tror jag faktiskt att jag ska få sova en stund till innan nästa amning...

2007-11-01 @ 02:22:13
URL: http://www.lillasara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0