Missuppfattat mitt nya uppdrag

Jag hade missuppfattat mitt nya uppdrag hos Svensk Scrapbooking. Jag trodde ju att jag sökte till ett DT, men det var ju till själva Teamet, som sköter om forumet. Det var väl inte så konstigt iofs, för beskrivningen lät som en DT-efterlysning och jag var på jakt efter att få söka, så jag kanske förblindades lite också!

MEN det kan ju bli hur bra som helst ändå...måste ju bara ställa om tanken lite. Sedan kan man ju alltid hoppas på att det blir utmaningar till oss som vill i framtiden. Så ni som letar efter mina "DT"- alster där får nog vänta...

Kommentarer
Postat av: evelina

Hm... det var väldigt lätt att tro att det var designer de sökte, det ser faktiskt fortfarande ut som det! :S

2007-10-22 @ 21:34:01
URL: http://wih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0