REVOLUTION

Jepp idag hittade den hem till mig...den nya Revolution table top aka Revan. Den är sååååå fin!!! Nu fattas bara några dies till den också!! Men det får jag väl ta pö om pö! För er som inte håller på med scrapping, men som besöker min blogg...mamma, svärmor m.fl. Så här ser den ut:

image161

Lådan som den bor i!

image162

Å så Revan itself!


Jag beställde ju från Stells, eftersom hon hade sånt kanonerbjudande just nu. Handlade man för över 1000 kr, så skickade hon med extra saker för 40% av värdet. Detta fick jag:

image163

Chipboard, cardstock stickers, band, bling, blommor å lite till. Kanonsaker!!!

SÅ ROLIGT MED SÅN HÄR POST!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OK JÄTTEFIN....ser ut som en vanlig "låda"...ja,ja jag tror dig !!Den är ett underverk speciellt när den "får fler saker i sig"
Du gör toppen fina saker med eller utan "akan"!!!
Kram svärmor

2007-10-18 @ 17:54:29
Postat av: mamma

håller helt med

2007-10-18 @ 21:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0