Taggad

Evelina har taggat mig i helgen! Jag ska berätta om sju av mina hemligheter....men först:


Reglerna:
¤ Länka till den som har taggat dig!
¤ Berätta 7 personliga sanningar om dig!
¤ Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!
¤ Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att de uppmärksammar att de blivit taggade

Mina "hemligheter"....vet eg. inte om jag har några seriösa, men gör ett försök:

1. Jag har 4 tattueringar och vill ha FLER
2. Jag är fullkomligt galen i godis!
3. Jag krockade med min värdfamiljs bil, när jag var i USA. 
4. Jag har ALDRIG rökt, inte ens provat
5. Jag festade loss lite väl mycket första gången jag träffade min sambos kompisar så jag kräktes och somnade innan 22!!
6. Jag har hånglat med en amerikansk marinkårssoldat (stationerad på USS Enterprise) på Rhodos!
7. Jag är Internetberoende

Jag utmanar följande personer att avslöja sina hemlighter:

Anna

Carina

Camilla

Elina

Elin

Sara

Zarah

Kommentarer
Postat av: carina

Tack för taggningen, ska försöka klura ut lite hemligheter om mig, brukar vara så dålig på sånt här. jag har oxå haft ett väldigt trevligt "möte" med en amerikansk marinsoldat, fast på corfu=))

2007-10-15 @ 12:24:56
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: elina

Jag har redan avslöjat mina innersta hemligheter på bloggen, för några dagar sedan :D

2007-10-15 @ 15:28:00
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0