Tungt idag

Att börja dagen med stress är INTE bra. Upptäckte igår kväll ett problem med badrummet inför dagens mattläggning. MÅSTE få tag i en rörmockare!! Eller....? Ja jag jobbar på att lösa problemet tillsammans med min blivande make, som tyvärr fick ta lite skit från mig i morse. Jag kände bara att jag inte orkar med denna stressen just nu och det tog jag ut på honom som kämpat SÅ HÅRT med badrummet tillsammans med sin kollega. Men det är inte roligt att behöva vara den som ska ta emot kommentarerna från hantverkarna som man är i kontakt med.

Efter någon timma så ringde ändå Andreas hem och kom med ett förslag, som jag ska kolla upp om det kan funka. Måste bara stressa ner först! HÅLL TUMMARNA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0