Ett litet inlägg i alla fall

Fortfarande inget bredband, vilket är HUR frustrerande som helst!!!!! Dröjer nog tyvärr 2 veckor till...minst!!!!!  Fattar inte att det ska vara så svårt att fixa detta. Nu har de ju en telefonlinje att koppla in det på!!!!!

Känner mig avbloggifierad! Kan ju inte blogga som jag vill, med massor av bilder på allt vi åstadkommit här hemma. Nu är ena gaveln utvändigt renoverad och målad och SKITSNYGG!!! Men kan jag visa detta...NEEEEJJJ!!!! För att inte tala om allt vi gjort invändigt...även om slutfinishen saknas!!!!

Magen växer så det knakar. Börjar bli lite svårt att andas när jag sitter för upprätt. Känns som att det kommer tidigare denna gången. Men det brukar ju det mesta göra tydligen! Sparkar bra gör plutten också! Framför allt på kvällarna!!!!

Å sist men inte minst....vi ska gifta oss!!!!!! Jepp...ÄNTLIGEN, ska jag få bli fru Lundberg. Ska bli så mysigt! 3/11 på självaste All Helgona sker det. Litet, intimt, borgerligt och med egendesignade ringar!!!! Längtar mig blå!!!!

Återkommer med mer, å snart jag fått bredbandet tillbaka, eller när det hänt något nämnvärt!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Svärmor på riktigt ..snart!!!!

Jaaa, det skall bli så kul att få min lilla goa svärdotter på riktigt!!!! Fast jag tycker ju att det varit det hela tiden , det vet du/ni!!! Som Moa säger...jag älskar dig!
Kram från svärmor, mams o farmor

2007-09-15 @ 18:31:27
Postat av: Herr och Fru Wisén

Stort Grattis till det blivande bröllopsparet!
Vi kan verkligen rekommendera giftermål, "det är mysigt att vara gift"!
Kramar från Herr och Fru Wisén

2007-09-16 @ 21:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0