Sjukskriven

Idag blev jag sjukskriven t.o.m den 14/10, vilket känns skönt. Har ju problem med foglossning och all stress på jobbet har gjort att jag mår dåligt och får sammandragningar. Jag tror ju att sjukskrivningen kommer att fortsätta, då foglossningen inte brukar bli bättre, utan snarare sämre ju längre tiden går.

Annars är allt bra. Renoveringen går framåt. Sovrummet har fått nya fönster, panelen till den gaveln är målad och ska upp i morgon. Nu i och med sjukskrivningen så ska jag nog få tid och ork till att måla och tapetsera Moas rum. Men nu ska det göras i ett långsamt tempo.

Badrummet har börjat renoverats också. Andreas och hans kollega Reijo rev ut allt i helgen och ska fortsätta nu i veckan. Det kommer att blir sååå bra när det är klart, framför allt stort!!!

Ha det gott tills nästa gång!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Ni är såååå duktiga! Skönta att det blev sjukskrivning nu kan du vila och ta det lugnt och göra det du orkar! Jag/vi är nyfiken på allt ni gjort
Kram från svärmor, mams o farmor

2007-09-20 @ 15:42:32
Postat av: evelina

Skönt att du fick bli sjukskriven nu, hoppas att FK inte krånglar och att du får må hyfsat bra! Längtar efter att få se era inredningsbilder, här hemma hos mig händer nämligen inte så mycket på den fronten just nu...

2007-09-22 @ 10:39:50
URL: http://wih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0