Svärmors present

Den 1 april fyllde min svärmor Agneta 60 år. Eftersom vi inte visste vad vi skulle köpa, så kom jag på idén att göra en liten bok med uppskattande ord från nära och kära. Så sagt och gjort, jag mailade till hennes närmsta vänner och familj och bad att de skulle välja ett av följande alternativ:

* Beskriv Agneta med 3-5 ord.

* Berätta om ett gemensamt minne, som betyder extra mycket.

* Det kanske finns något hos henne som ni uppskattar extra mycket...berätta!

Sedan var det bara att vänta på svar...och de kom! Jag tror att jag fick in ca 20 svar. Dessa skrev jag ut och började sedan knåpa ihop den lilla boken. Till den altrade jag även en plåtlåda. Det hela tog ca 3 dagar av intensivt arbete och resultatet blev kanon.

Jag hade inte kunnat få bättre reaktioner från Agneta eller de inblandade. SÅ ROLIGT ATT GÖRA ANDRA GLADA!!!!

Så här ser den ut:

           

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan bara intyga att det var så fint och vilket JOBB, jag älskar dig MASSOR,massor !!!! TACK än en gång
svärmor

2008-04-23 @ 16:56:09
Postat av: Sara

Oj oj, vilket bra presenttips du kommer med. Det måste jag göra ngn gång! Men hur ska jag kunna få den lika fin som du gjort den... du är så duktig på sånt! IMPONERAD! /Sara

2008-04-29 @ 09:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0