Lucia på dagis

I morse var det Lucia på dagis och Moa var så uppspelt över att få vara just, Lucia! Jag älskar dessa små sammankomster på dagis när barnen ska sjunga. Det är så mysigt! Ännu mysigare var att Andreas hade möjlighet att vara med och han tog på sig rollen som förste filmare. Detta var ju Moas första riktiga Luciaframträdande på dagis.

Malte stortrivdes bland alla barn och vuxna och gick glatt omkring och tittade. Han satt sedan lugnt och snällt i mitt knä under de 10 minuter som barnen sjöng. Det var inte illa!

Jag hade såklart kameran med mig, men jag vågar inte lägga ut bilder där andras barn finns med, utifall deras föräldrar inte skulle gilla det...MEN jag har en bild på Moa i full utstyrsel. Så fin!


Kommentarer
Postat av: mormor

så jättesöt kram mormor

2008-12-12 @ 12:59:10
Postat av: Anonym

Kan tänka mig att hon gick in för detta med stort allvar, sötast av alla.

Kram farmor

2008-12-12 @ 13:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0