Ingen bebis än...

Nej vi väntar och väntar. Sammandragningarna fortsätter, men de flesta är inte särskilt jobbiga. Jag har ONT av foglossningen som de flesta redan vet och jag tycker att jag blir bara mer och mer grinig för varje dag som går. Försöker nu att hålla en ännu lägre profil och hålla mig lite i skymundan från familjen, så de slipper mitt allra grinigaste jag.

I morgon börjar iofs jobb för Andreas och dagis för Moa, så jag får lite mer egentid. Det kan nog göra susen för känslan... ska passa  att scrappa lite!

Till er som ev. vill köpa kläder till bebisen när den kommer (vilket jag verkligen hoppas!!)....jag har inget i strl 62, så det välkomnas verkligen. Har heller INGA pojkkläder om det skulle bli en sån. Bara så ni vet! För er som inte visste redan...jag gillar inte sparkdräkter och har helst body och midjebyxa på mina barn, då de är mest praktiska. Älskar kläder som hör ihop!  Kan tyckas att jag är helt trångsynt och bortskämd, men bättre att vara ärlig! Självklart blir jag SUPERGLAD för alla klädesbidrag!


Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram på dig!
Fina bilder på dig och magen! Passa nu på och vila som du sa så att du hämtar krafter, det passade nog MOA att vara på dagis idag av vad ni berättade. Tänk vad man kan hitta på!
Kämpa på
Kram svärmor Agneta snart farmorx2

2008-01-07 @ 12:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0