Luddig i huvudet

Ja amning är inte det bästa som finns så här i början. Jag är helt luddig i huvudet och nattn var tuff. Vi var lite överoptimistiska och använde nappflaska till den ersättnng som krävts för att göra Malte nöjd. Det i sin tur ledde ju till att stackarn blev helt förvirrad. Amningen i sin tur ASJOBBIG!

Men skam den som ger sig...när detta insågs, så åkte koppen fram oh nu går det bättre igen. Mjölken rinner till bättre på dagen också. Vi kämpar vidare...nu orkar jag inte skriva mer.

SOVA!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är en UTMÄRKT person! Kolla i min blogg så får du se...!
:)

2008-01-15 @ 18:59:56
URL: http://wih.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är sååååå duktig och ger dig ju inte i första taget ! Toppen tjejen min!
Det kommer ju säkert att vara upp och ner i början - jag kommer ihåg , fast det är en tid sedan.....- men det fixar sig.
1000 kramar till bara dig från svärmor!

2008-01-16 @ 15:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0