Betsad brudkista

Har man inte göra, så skapar man sig! Jag har under veckan hållit på och fixat med min brudkista, som min morfar gjorde till min 13-års dag 1994. Den kändes lite trött och gulnad, och eftersom jag hade bets hemma och lusten föll på så var det bara att köra. Det var en del att slipa, men med maskin så går det ju mycket enklare. Den dekormålning som var på framsidan syns lite svagt igenom, eftersom det var lite ljusare under färgen. Sedan ville jag försöka att ge den en lite sliten look, inte för perfekt. Tycker att jag lyckades ganska så bra! Den är i alla fall snyggare än innan och passar med övriga möblerna mycket bättre.

FÖRE




EFTER
 





Kommentarer
Postat av: Anonym

VAD DU ÄR DUKTIG!!!!!

DEN BLEV VERKLIGEN TOPPEN SNYGG.

Passar helt klart bättre

Kram svärmor

2008-07-08 @ 11:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0