Borås

I helgen har vi varit i Borås hos svärföräldrarna. Det har varit trevligt och intensivt. Det var fulla stugan! Vi 4 och dessutom Erik och Joanna; Andreas bror med flickvän. Vi har umgåtts, ätit gott, busat och bara njutit av miljöombytet.

Idag var Andreas och jag dessutom till Knalleland och min favoritbutik Zizzi. Jag tittade på en klänning igår, som jag bara kände att jag var tvungen att prova. Den satte sig i minnet liksom. Eftersom vi har lite kalas och bröllop att gå på i sommar så behövde jag ngt fint och festligt. Tro det eller ej, men klänningen passade perfekt! Köpte dessutom en bolero-kofta i knytmodell till. Båda plaggen i tung och svart trikå. Klänningen har en falsk omlott och broderier i urringningen och under bysten. Ska fota i morgon...hur som helst så kändes det toppen!

Barnen har skött sig exemplariskt i helgen också. På fredag-kväll somnade Malte runt åtta och sov sedan till sju-tiden på morgonen efter!!! SKÖNT att slippa natta om på kvällen! Moa har spelat MASSOR av boll med samtliga familjemedlemmar. Hon har ätit massor av bär; hallon, vinbär och jordgubbar. Sedan fick hon dessutom sin födelsedagspresent av Erik och Joanna. En jättefin klänning från Noa Noa.

Tack till er alla för en mysig helg...framför allt till Agneta och Christer som orkade! ;-)

Lite bilder från helgen:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0