Husidéer

Jag märker att ju närmre sommaren vi kommer ju mer tänker jag på saker jag vill göra med trädgård och hus. Det senaste är 2 saker; ny garageport och ett segeltak över uteplatsen. Vi pratade om det igår och kom fram till att vi i sommar ska göra en ny värdering på huset och få de två sakerna gjorda + att grunden ska fixas. OK segeltaket är väl inte bestämt, men det skulle bli så snyggt. Vad gäller garageporten, så MÅSTE det ske snart. Jag är livrädd varje gång jag går in i garaget, eftersom vi har en 70-tals port med "mördasfjädrar". TÄNK OM de släpper!!!!! HUGA!! Nej det måte bli ett byte snart!

Till helgen hoppas jag att vi får ordning på trädgårdslandet. Leif (vår samfällighetsordförande) har erbjudit sig att hjälpa oss med jordfräsen. Sedan ska det sås!!

Ska lägga ut bilder på hur det ser ut vid utepltsen nu, när bamsegranen är borta. Det blev bra! Men det får bli lite senare....nu ska jag hämta Moa på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0