Utmanad

Har blivit utmanad av goa Wih så det är väl bäst att jag försöker svara på frågorna.

Vilken mat äter du ofta? Måste nog tyvärr svara köttfärs, i olika former. Såååå less på köttfärs!!!!

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Det beror nog lite på var jag är, men eftersom jag uppskattar hjälp när jag bjuder så hjälper jag gärna till när jag är borta!

Var sitter du helst när du bloggar? I MIN hall uppe, där jag har scraphörnan.

Köper du ofta Triss?
Nästan aldrig! Kanske borde göra det lite oftare?

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Jag har bara varit på en utlandssemester och det var till Rhodos. Det var urmysigt! Men jag har bott i Boston i ett år och det var KANON på alla sätt. Älskar USA!

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
OJ....3:an, 4:an och 5:an!!! Älskar TV!!!

Vilket är ditt favoritvin? Vitt - Stoneleigh Sauvignon Blanc.....sååååå gott! Rött - håller fortfarande på och letar efter en favorit....tips mottages varmt! Det får inte vara för tungt bara.

Utmanar anna78, morfen och Carina

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0