Ännu en härlig dag utomhus

Jag tror inte att jag har varit ute så mycket någon vår de senaste 7-8 åren, som jag har varit och är just nu. Det säger rätt mycket om de nya allergimedicinerna som jag fått. Det är så härligt och jag bara njuter.

Idag hade Moa Ebba på besök och de lekte så bra ihop. De sprang mellan studsmattan, gungorna och rutschkanan i lite drygt två timmar. Vi hade ett litet avbrott för fika, men annars var vi ute på gräsmattan. Jag och Moa hade tidigare på dagen, efter Moas frisörbesök, köpt två (olika sorter) buskar av sorten amerikanska blåbär. De har jag och Andreas grävt i ordning en rabatt till, bredvid gungställningen. Det blev bra! Ska bli väldigt intressant att se hur de tar sig.

Jag hade såklart kameran med ut och här kommer några dagsfärska bilder...












Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina bilder som vanligt! Det kommer ju redan blåbär på buskarna!!!

Härligt

Kram farmor

2009-04-16 @ 22:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0