OJOJOJ vad länge sedan!

Ja som påpekats till mig så har jag låtit bloggen vila alldeles för länge, så jag tänkte att det var dags igen. Det blir en liten kavalkad av bilder....


Malte fyller 1 den 10 januari och äter tårta...MUMS!


Stilig och BUSIG liten kille!


Jag äter Ravioli och då SKA man se ut så här!


Vårblommor i rabatten...i början av februari!!!!!! ?


Moa ute i friska luften


-OK jag går väl dit bort till stenarna och träden själv, men lova att ni kommer dit sen!?! (Moas kommentar efter många om och men och en massa övertalning att hon faktiskt vågar gå bort från mamma och pappa på egen hand.)


Ja det var väl några bilder i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte nog med bara bilder!!!! Nu läääängtar jag efter er alla. Kram farmor

2009-02-14 @ 22:33:53
Postat av: Anna

Har en liten utmaning till dig i min blogg :)

2009-03-01 @ 16:09:02
URL: http://anna78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0