Kaninerna

Här kommer så bilderna på buren som jag byggt och så såklart på våra små sötisar.

Vaxduken på taket är bara där provisoriskt, tills jag får tag i den bit takpapp jag behöver. Sedan ska det på lister, som små vindskivor också. Men attans så stolt jag är över mig själv...även om den inte är perfekt. (Mått 1400x600x1200mm)


Min lilla Grynet. En madagaskartecknad löwen (ca. 10%). Visst är hon söt!


Moas lilla Smulan. En bourgogone.


Båda dvärgvädurar om det gick någon förbi. Köpta hos Veronica Scott på Hagabergs kaningård.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken duktig svärdotter man har!!!! Man kanske får beställa snickarjobb? Toppen fint kaninhus!

Smulan och Grynet är ju supersöta förståss.

Kram från en stolt svärmor och farmor

2009-05-31 @ 22:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0