Solig höstdag

Idag har det varit en helt underbar höstdag med klarblå himmel och sol i mängder. Temperaturen har pendlat mellan 5 och 8 plusgrader. Vi har varit ute i flera omgångar. Moa hade en kompis på besök och de lekte så bra ihop. Skönt när barnen blir större och klarar mer på egen hand.

Malte är förkyld igen! I vilken gång i ordningen, det vet jag inte! Det jag vet är att jag VERKLIGEN INTE vill bli sjuk igen. Men mina förhoppningar är ju inte så stora...jag kan ju tydligen inte stå emot basilusker! Inte kan jag låta bli att pussa på barnen heller!

Andreas har bytt till vinterdäck. Först var det inte säkert att det skulle gå, eftersom bakdäcken satt fast, fast bulten var borttagen. Men efter lite funderande från mig och ett samtal till min far, som bekräftade min tanke, så gick det! Lossa bultarna och gunga bilen. Till det så körde han fram och tillbaka på uppfarten och bromsade tvärt. Nu kan jag känna mig lite tryggare på morgonen när jag ska till jobbet i inlandet. Dubb...det är grejjer det! ;-)

Städat, bäddat rent och tvättat har jag också hunnit med idag. Ingen hejd på husligheten! Jo kaninerna har också fått städad bur.

Jag passade på att ha kameran med mig ut tillsammans med barnen idag och det blev en del fina bilder.













Bra slut på en riktigt jobbig vecka i övrigt och med ett konstaterande att man är sällan så ensam som man tror att man är! Tack mamma och pappa för räddningen!

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Hej!



Vill bara titta in en stund och se vad du pysslar med. Articsisters är med och sponsar på Scrapptorget så därför trillar jag in på din sida.



Ha en underbar vecka.



Lisbet

2009-10-19 @ 15:26:07
URL: http://www.articisisters.blogspot.com
Postat av: Rosanna

Hej!

Kikar in en sväng, fin bloggen blivit.

Jösses Amalia vad Malte blivit stor!

Fina bilder. Vad var det för nån kamera du har?

Kram kram

/Rosanna

2009-10-20 @ 18:26:10
URL: http://mylifeislikeahappyrose.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0