Happy Scrap

Helgen som var, var jag på en helt UNDERBAR scrapträff på hemmaplan här i Falkenberg. Den var i Brunsons regi och kommer dessutom att vara återkommande! :-)

Allt var väl organiserat och det var flera inspirerande och roliga workshops och tävlingar. Hatten av och massor av beröm till alla som låg bakom detta!

Sedan var ju alla töser bara helt supergoa! Jag som inte kände någon innan kände mig så väl bemött. Sedan är jag ju lite blyg och försiktig i början, men det blir ju lättare och lättare ju fler träffar jag åker på.

Jag fick en hel del pysslat och bilder kommer snart...måste bara fota lite först! Jag vann dessutom 3 tävlingar, en genom lottning och 2 genom röstning av DT. HEDRANDE så det sjunger om det! Glädjen spillde nästan över i tårar! Men vi fick inte gråta, så jag höll tillbaka! ;-) Mer om helgen finns att läsa i Brunsons blogg!

Happy Scrap, I´ll be back!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som jag sagt...du är super! Love you

svärmor

2009-09-28 @ 21:37:31
Postat av: Sara

TACK själv Anneli! Vilka rara ord, jag blir alldeles tårögd meeen som sagt 'inte gråta' ;)

Vi ses väl snart igen!



KRAAAM

2009-09-29 @ 11:19:23
URL: http://www.sarasegnalillablogg.blogspot.com
Postat av: Marja/Miss MuffinM

Absolut!! Då ses vi till våren om inte förr...scrapkram

2009-10-04 @ 19:28:08
URL: http://www.hundfokus.com/missmuffin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0