Scrappat i helgen

Här kommer bilderna på det jag skapade under helgen och priserna jag vann.

Minialbum skapat under en workshop med Jenny.



Kort till två olika tävlingar. Det vänstra vann jag med genom lottning. Man fick inte använda färgerna rött och grönt. Ja och Jultema då. Det högra skulle göras av craft-papper, ha metalldekos, textstämpel, 3 olika mönstrade papper från olika tillverkare och man skulle göra en egen ram.


Pimpat Post-it-block. Jätteenkelt och roligt! Gjord under en worshop.


En liten ryggsäck i papper. Jätterolig att göra! Kul idé att lägga lite julgodis i t.ex. Även denna en workshop.


LO som jag inte tävlade med, men som gjordes efter BINGO-utmaningen. En bingobricka där man väljer en rad med vad LO´n ska innehålla. Jätteroligt sätt att starta en LO på! Denna hör ihop med nästkommande LO.


Vinnade LO gjord utifrån en underbar skiss!


LO gjord utifrån en lift.


Vinnande LO nr. 2. Denna är också gjord utifrån BINGO-utmaningen. Jag skulle ha med band, rivna kanter, 1 foto och mönstrad bakgrund.


Detaljbild


PRISERNA. Klicka på de små bilderna för större version.

     

Så ni kan ju förstå att helgen var lyckad på alla sätt och vis!
Kram

Kommentarer
Postat av: Ingalill

Jättefina lo´s!

2009-09-30 @ 17:39:56
URL: http://spunkygecko.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

läcker blogg :D

2009-09-30 @ 18:28:30
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såååå fina lo´s (heter det så?) som vanligt måste jag säga supersöta modeller! Lilla gubben i lådan ...underbar! Moa bilden har jag på min skärm i skolan !!!!! Sötare än sött!

Kram farmor/svärmor

2009-10-01 @ 19:35:00
Postat av: Popruta

Oh det prickiga kortet var jättefint!! <3 Fattar inte hur människor lyckas med så fina kort! Jag kan inte ens göra en ordentlig fyrkant :-D



Tack så mycket för komplimangen också på bloggen :-)''



Mvh

Irina (Popruta)

2009-10-10 @ 20:53:44
URL: http://popruta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0