Blivit besatt?

Det går nog inte en dag nu utan att jag tänker på hur mycket jag skulle vilja ha en iPhone. Nu har jag ändrat mig från vit till svart, eftersom jag hittat så läckra skal, som jag tycker passar bättre till den sistnämnda.

Nu kan man ju fundera på hur sunda dessa tankar är. Det blir ju en mindre mani till slut...över ett materiellt ting! Men jag antar att det är så människan fungerar. Vi drar oss till saker som tilltalar oss, vare sig det är ett vackert papper, en DVD eller en bil. Vad är det som gör att vi människor kan bli så tokiga i materiella saker?

När det gäller iPhone så kan jag inte säga att reklam är det som påverkat mig mest, utan där är det vänner och bekanta som öst beröm över telefonen; detta unikum! Det i sin tur har ju fått mig att surfa runt och läsa mer och hitta de bästa priserna. Tyvärr finns det ju inte de BÄSTA priser just nu...strax över 7000 kr är ju inte BRA! Jag har intalat mig själv att jag inte ska binda upp mig på något nytt abonnemang, men jag märker ju att jag sneglar på de ändå. Det finns ju speciella sidor som bara räknar ut vilket abonnemang som passar dig bäst för just iPhone. GALET!

Sedan har jag ju som sagt hittat sidor med läckra tillbehör, då främst skal. Titta här bara:




Ja vi får väl se var detta slutar. Det är nog bättre att bara sukta efter scrapsaker istället. Det blir ju lite billigare, i alla fall om man ser till engångsinköpen! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0